PROGRAM
Krzysztof Waligórski, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Strateg łączący światy tradycjonalnego myślenia o markach z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi interaktywnych takich ja E-commerce czy social media. Obecnie Digital Intelligence Director w Interactive Solutions.
Jan Grodecki, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Strateg z doświadczeniem i zainteresowaniami "digitalowymi". Od ponad 5 lat tworzę zintegrowane strategie dla klientów IS, na poziomie lokalnym oraz globalnym.
Jestem współautorem zeszłorocznego wystąpienia "Ciemna strona macierzyństwa czyli o czym matce głośno mówić nie wypada." - jednego z trzech najwyżej ocenionych wystąpień podczas zeszłorocznej konferencji.
Mobile zmienia nasze zachowania zakupowe, to już oczywistość…ale czy wiemy co ludzie naprawdę robią ze swoim telefonem w sklepie? Dzwonią do żony? Sprawdzają oznakowania produktów, wysyłają mms? Porównują ceny? Postują na FB? Podczas wystąpienia odpowiemy na pytanie co konsumenci robią z telefonem w sklepie i gwarantujemy, że to co robią naprawdę was zaskoczy!
Wiedza jak mobile zmienia zachowania zakupowe w miejscu sprzedaży przekłada się na potencjalne strategie i taktyki marketingowe. Zaprezentujemy zestaw MOBILE SHOPPER MUST-HAVE’S – niezbędnych, żeby być w kontakcie z cyber-shopperem na zakupach. Pokażemy konkretne rozwiązania dla marek, które pozwolą skutecznie modyfikować decyzje zakupowe. Wystąpienie pozwoli widzom wdrożyć mobile do zintegrowanej strategii komunikacji marki mając pewność, że zainwestowane pieniądze przełożą się na udział rynkowy.
Obecny stan wiedzy o tym jak ludzie wykorzystują telefon w sklepie opiera się na domysłach i uogólnieniach. My zaprezentujemy wiedzę opartą na badaniach empirycznych przeprowadzonych w Polsce AD 2014. Będzie to jedyne, znane nam badanie prezentujące szczegółowo to zagadnienie
Badanie zrealizowane metodą triangulacji metod jakościowych i ilościowych.
• Obserwacja uczestnicząca,
• Wywiad pogłębiony
• Ankieta
• Metoda Eye Tracking