PROGRAM
Bartek Osiński, GfK Polonia
Badaniami rynku i opinii zajmuje się ponad 15 lat. Od 10 lat pracuje w GfK, gdzie realizuje projekty związane z badaniami mediów. Prowadzi nowy projekt pomiaru cross-mediów i zakupów: Media Efficiency Panel. Analizuje efektywność reklamową marek, jej wpływ na sprzedaż i rozwój bazy klientów.
Na bazie jednoźródłowego, cross-mediowego pomiaru mediów oraz projektu Time Budget Survey przedstawimy, jak współczesny człowiek konsumuje media. Zaprezentujemy cross zasięgi mediów oraz potencjał optymalnych rozwiązań w dotarciu do człowieka w świecie post- cyfrowym.
Zaprezentujemy cross zasięgi mediów oraz potencjał optymalnych rozwiązań w dotarciu do człowieka w świecie post-cyfrowym.
Wnioski oparte na jednoźrodłowym pomiarze mediów na próbie 14 000 osób w stałym panelu reprezentatywnym dla wszystkich gospodarstw domowych. W badaniu wyniki z pasywnego pomiaru konsumpcji internetu powiązane z zakupami FMCG.
Wnioski oparte na jednoźrodłowym pomiarze mediów na próbie 14 000 osób w stałym panelu reprezentatywnym dla wszystkich gospodarstw domowych. W badaniu wyniki z pasywnego pomiaru konsumpcji internetu powiązane z zakupami FMCG.