PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p

 

Korzystanie z mediów w świecie post-cyfrowym, czyli jak efektywnie dotrzeć do dzisiejszego konsumenta?


Osinski BartekBartek Osiński, GfK Polonia
Badaniami rynku i opinii zajmuje się ponad 15 lat. Od 10 lat pracuje w GfK, gdzie realizuje projekty związane z badaniami mediów. Prowadzi nowy projekt pomiaru cross-mediów i zakupów: Media Efficiency Panel. Analizuje efektywność reklamową marek, jej wpływ na sprzedaż i rozwój bazy klientów.


 

Myśl przewodnia wystąpienia.

Na bazie jednoźródłowego, cross-mediowego pomiaru mediów oraz projektu Time Budget Survey przedstawimy, jak współczesny człowiek konsumuje media. Zaprezentujemy cross zasięgi mediów oraz potencjał optymalnych rozwiązań w dotarciu do człowieka w świecie post- cyfrowym.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Zaprezentujemy cross zasięgi mediów oraz potencjał optymalnych rozwiązań w dotarciu do człowieka w świecie post-cyfrowym.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Wnioski oparte na jednoźrodłowym pomiarze mediów na próbie 14 000 osób w stałym panelu reprezentatywnym dla wszystkich gospodarstw domowych. W badaniu wyniki z pasywnego pomiaru konsumpcji internetu powiązane z zakupami FMCG.

Opis projektu badawczego.

Wnioski oparte na jednoźrodłowym pomiarze mediów na próbie 14 000 osób w stałym panelu reprezentatywnym dla wszystkich gospodarstw domowych. W badaniu wyniki z pasywnego pomiaru konsumpcji internetu powiązane z zakupami FMCG.

zwiń ^^

15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie