PROGRAM
Wojciech Ozimek, one2tribe
Rozpoczął swoją karierę w Telekomunikacji Polskiej (TP), gdzie uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu wysokiej dostępności systemów rozproszonych, metod obiektowych i projektowania interakcji człowieka z komputerem. W 1998 r. Wojtek dołączył do Infovide-Matrix, gdzie uczestniczył w wielu projektach jako konsultant, architekt i kierownik projektu. W 2000 r. został R&D managerem w obszarze e-biznesu. Na tym stanowisku odpowiadał za tworzenie strategii biznesowych i architektury IT dla wybranych klientów. W 2002 roku został mianowany dyrektorem do spraw R&D i zaczął koncentrować się na strategii i rozwoju biznesu. W 2003 r. założył firmę one2tribe, która zajmuje się budową rozwiązań na styku gier, społeczności internetowych oraz systemów korporacyjnych.
Żyjemy w czasach, w których towarem jest szeroko rozumiane zaangażowanie. Wyraża się ono w różny sposób - od prostego „lajka na fejsie” do pozostawania w interakcji z serwisem przez minuty, godziny, dni czy tygodnie. Zaangażowanie można mierzyć, można je badać, ale można na nie także wpływać. Podstawą są schematy nagród, znane w psychologii od ponad pół wieku. Co oznacza nagroda w schemacie nagród? Jak nagradzanie przekłada się na zaangażowanie? Jak możemy wykorzystać schematy nagród w projektowaniu Customer Experience i User Experience? Oraz najważniejsze - czy nagradzanie (a nie tylko zaangażowanie) można badać? O tym opowiemy podczas naszego wystąpienia.