PROGRAM
Rafał Treichel, freelancer
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologii Społecznej. Badacz jakościowy, moderator z ponad 11-letnim doświadczeniem, Doświadczenia w wielu kategoriach (zarówno B2C jak i B2B): FMCG , telecom, OTC, chemia gospodarcza, kosmetyki, technologie, media, sieci sprzedaży, etc. Jego specjalnością są badania dla klientów z szerokim portfolio, analiza rynku z wykorzystaniem różnego rodzaju danych, wsparcie strategiczne, metodologie online.
Kaja Baszkiewicz, freelancer
Socjolożka (UJ), badaczka rynku, znawczyni ludzkich zachowań i urodzona innowatorka, ENTP. Podczas swojej 15-letniej przygody z marketingiem zdobywam kompetencje w kolejnych obszarach: od badań jakościowych (BTB, BTC), przez etnograficzne (offline i online), aż do strategii.
Jacek Migdał, PBS
W PBS od 2014 roku. Posiada bogate doświadczenie w zakresie badań i analiz rynku telekomunikacyjnego oraz nowych technologii, które zdobywał zarówno po stronie agencji badawczej, jak i klienta. Przez ponad osiem lat zajmował się strategicznymi projektami badawczymi w Orange Polska.
Wzrost popularności badań online powoduje, że coraz więcej osób bierze w nich udział, coraz więcej firm i badaczy je prowadzi (od dużych firm, przez mniejsze firmy, freelancerów i start’upy).Coraz większy zasięg (pod względem liczebności, ale i merytoryki), to niestety też coraz większa szansa na odkrywanie jakie jeszcze błędy możemy popełnić.
Lista nowych, potencjalnych błędów, które mogą zdecydować o wynikach badania oraz sposoby ich unikania
Opis doświadczeń z badań wykonywanych w trakcie ostatnich dwóch lat, zbierające know-how dotyczący unikania błędów wynikających z doboru próby, konstrukcji badania, zbyt wąskiego obszaru tematycznego badania, nieuczciwych praktyk niektórych respondentów, zbyt dużej wiary w reprezentatywność badań online…
Badania jakościowe dotyczące wyglądu portalu transakcyjnego jednego z błędów.
Badanie jakościowe dotyczące eksploracji zwyczajów związanych z produktem bliskim kategorii OTC (dbanie o zdrowie).
Badanie jakościowe dotyczące eksploracji zwyczajów związanych z kategorią wystroju wnętrz.
Zbiór doświadczeń z badań ilościowych.
Dodatkowo:
Najciekawsze case study z branżowych mediów z zagranicy
Analiza błędów z ofert start upów z ofertami narzędzi do prowadzenia badań marketingowych...
Badanie jest inspirowane serią doświadczeń z realizowanych wspólnie oraz osobno projektów
(zarówno dwójki freelancerów, jak i PBS’u), a także wiedza merytoryczną obecną w literaturze fachowej.