PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p

 

Nowe narzędzia – sposób na popełnianie nowych błędów.


Treichel RafalRafał Treichel, freelancer
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologii Społecznej. Badacz jakościowy, moderator z ponad 11-letnim doświadczeniem, Doświadczenia w wielu kategoriach (zarówno B2C jak i B2B): FMCG , telecom, OTC, chemia gospodarcza, kosmetyki, technologie, media, sieci sprzedaży, etc. Jego specjalnością są badania dla klientów z szerokim portfolio, analiza rynku z wykorzystaniem różnego rodzaju danych, wsparcie strategiczne, metodologie online.


Baszkiewicz KajaKaja Baszkiewicz, freelancer
Socjolożka (UJ), badaczka rynku, znawczyni ludzkich zachowań i urodzona innowatorka, ENTP. Podczas swojej 15-letniej przygody z marketingiem zdobywam kompetencje w kolejnych obszarach: od badań jakościowych (BTB, BTC), przez etnograficzne (offline i online), aż do strategii.


Migdal JacekJacek Migdał, PBS
W PBS od 2014 roku. Posiada bogate doświadczenie w zakresie badań i analiz rynku telekomunikacyjnego oraz nowych technologii, które zdobywał zarówno po stronie agencji badawczej, jak i klienta. Przez ponad osiem lat zajmował się strategicznymi projektami badawczymi w Orange Polska.


Myśl przewodnia wystąpienia.

Wzrost popularności badań online powoduje, że coraz więcej osób bierze w nich udział, coraz więcej firm i badaczy je prowadzi (od dużych firm, przez mniejsze firmy, freelancerów i start’upy).Coraz większy zasięg (pod względem liczebności, ale i merytoryki), to niestety też coraz większa szansa na odkrywanie jakie jeszcze błędy możemy popełnić.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Lista nowych, potencjalnych błędów, które mogą zdecydować o wynikach badania oraz sposoby ich unikania

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Opis doświadczeń z badań wykonywanych w trakcie ostatnich dwóch lat, zbierające know-how dotyczący unikania błędów wynikających z doboru próby, konstrukcji badania, zbyt wąskiego obszaru tematycznego badania, nieuczciwych praktyk niektórych respondentów, zbyt dużej wiary w reprezentatywność badań online…

Opis projektu badawczego.

Badania jakościowe dotyczące wyglądu portalu transakcyjnego jednego z błędów.
Badanie jakościowe dotyczące eksploracji zwyczajów związanych z produktem bliskim kategorii OTC (dbanie o zdrowie).
Badanie jakościowe dotyczące eksploracji zwyczajów związanych z kategorią wystroju wnętrz.
Zbiór doświadczeń z badań ilościowych.
Dodatkowo:
Najciekawsze case study z branżowych mediów z zagranicy
Analiza błędów z ofert start upów z ofertami narzędzi do prowadzenia badań marketingowych...

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

Badanie jest inspirowane serią doświadczeń z realizowanych wspólnie oraz osobno projektów
(zarówno dwójki freelancerów, jak i PBS’u), a także wiedza merytoryczną obecną w literaturze fachowej.

zwiń ^^

12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie