Dzień I - czwartek, 13 października.
 
9.15 - 10.00
rejestracja uczestników, kawa powitalna
 
10.00-12.15

Sesja plenarna
Na sesję zaprasza Przewodnicząca Rady Programowej Agata Grabowska
Prelegenci:Magda Szcześniak, Eduard Lecerf, Filip Springer

10.00 - 10.15
Otwarcie Kongresu
Agata Grabowska - Przewodniczący Rady Programowej Kongresu, Elżbieta Gorajewska - Prezes Zarządu OFBOR, Mateusz Galica - Prezes Zarządu PTBRiO
11.45 - 12.15
wystąpienie sponsora głównego
Ariadna
12.15 - 13.30
przerwa na lunch
 
13.00-15.00
15.00 - 15.30
przerwa na kawę
 
15.30-17.00
20.00
Research Mix Party
Dzień II - piątek, 14 października.
9.30 - 10.00
kawa powitalna
 
10.00-12.15

Sesja VII
Design as research...
Na sesję zaprasza
Marcin Piotrowski
Prelegenci: Aga Szóstek, Paulina Rzymska, Joanna Rutkowska

10.00 - 10.20
szostekMap of design research, czyli o badaniach, które badaniami nie są, ale jednak są i dlaczego są one ważne
Aga Szóstek, UX Plus
11.00 - 11.30
przerwa na kawę
 
11.30-12.30
12.30 - 13.30
przerwa na lunch
 
13.30-16.15

Warsztat I
Behavioural change
warsztat prowadzi
Agata Grabowska
 

grabowska Behavioural change. Warsztat na którym wykorzystana zostaną narzędzia wypracowane na podstawie behavioral sciences, które pozwalają skutecznie wpływać na zmianę zachowań, a nie tylko opinii czy postaw. Uczestnicy zostaną wyposażeni w zestaw kilkunastu narzędzi i postawieni przed jednym, wspólnym, konkretnym problemem rozpisanym na szereg pytań-wyzwań. Przy pomocy moderatora rozrysowują ścieżkę behawioralną i zdefiniują zakres docelowego zachowania, wykorzystają narzędzia (oparte o tzw. heurystyki) i zaprojektują rozwiązania (w postaci tzw. nudges) oraz zarys schematu ich wdrożenia. Efektem warsztatu będą propozycje konkretnych produktów/usług/działań w odniesieniu do postawionego problemu. Korzyścią dla uczestników: możliwość zapoznania się z podstawami ekonomii behawioralnej i nabycie podstawowych umiejętności pracy z narzędziami z niej się wywodzącymi.

Warsztat poprowadzi Agata Grabowska, która wykłada Behavioral Economics for Social Cahneg na UW, a doświadczenie praktyczne zdobywała pracując w The Behavioral Architects w Sydney.

Warsztat III
Design research
warsztat prowadzi
Marcin Piotrowski
 

Design research. Warsztat, na którym uczestnicy będą mieli możliwość poćwiczenia w praktyce tego, czym jest design research. Zdefiniujemy problemy, a później będziemy starać się je rozwiązać wykorzystujące metody projektowe. Z pewnością zaprojektujemy badania, materiały badawcze, a później – sposób ich optymalnego wykorzystania. Ponieważ będziemy pracować także z projektantami, uczestnicy będą mieli szansę doświadczyć wiążącego się z tym potencjału – łatwości wprowadzania zmian oraz budowania na wcześniejszych rozwiązaniach. Efektem warsztatu będą propozycje konkretnych produktów/usług/działań w odniesieniu do postawionego problemu. Korzyścią dla uczestników: możliwość bezpiecznego przetestowania w praktyce podejścia design research, zorientowanie się w specyfice pracy projektantów a docelowo – uzyskanie większego zaangażowania respondentów.

Warsztat poprowadzi Marcin Piotrowski, który pracuje w Play i zajmuje się wykorzystaniem potencjału wynikającego z łączenia projektowania z badaniami.
16.30-17.00

Stykówka
Prelegenci: Iza Rudak, Jacek Szlak

 
Zakończenie i wręczenie nagród.

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.